Kerstkaarten

Kalenders

Drukwerk

Verzending

Betaling

e-cards

Kaarten op maat

Kalenders op maat




Hoeveel kaarten moet ik minimaal bestellen?

De minimale bestelhoeveelheid voor standaard kaarten bedraagt 50 stuks.
Voor kaarten op maat geldt een minimum van 100 stuks.

TOP




Kan ik meerdere kerstkaarten tegelijk bestellen?

Ja, u kunt via het winkelmandje kaarten toevoegen.
Indien de kaarten met dezelfde tekst en/of logo bedrukt moeten worden, kunt u makkelijk de bedrukking kopiëren.

TOP




Kan ik de kaarten ook onbedrukt bestellen?

Natuurlijk, u kiest een kaart en gaat naar de volgende stap.

TOP




Kan ik gratis een staal ontvangen?

Ja, u kunt een staal aanvragen door op de kaart van uw keuze te klikken en in de detailpagina van de kaart 'staalaanvraag' aan te klikken.
U kunt eveneens via het hoofdmenu ('staal aanvragen') gaan en daar de kaarten van uw keuze aanklikken. U kunt maximum twee stalen aanvragen.

TOP




Kunnen de kaarten aan het standaard posttarief verstuurd worden?

Ja, voor alle kaarten geldt het genormaliseerde posttarief.

TOP




Wat houdt de speciale actie precies in?

Bestel voor 23/10/2017 en ontvang tot 10% korting!

  • 5% vroegbestelkorting (voor 23/10/2017):
    Voor kaarten en kalenders met bedrukking geldt de korting enkel als de definitieve 'goed voor druk' voor 06/11/2017 wordt toegekend. De korting geldt op de prijs van de kaarten en kalenders, exclusief eventueel drukwerk en portkosten. De actie is niet geldig voor e-cards.
  • 5% getrouwheidskorting indien u in 2015 of 2016 kerstkaarten of kalenders bij Buromac heeft besteld. Deze actie is niet geldig voor e-cards.

TOP




Zijn de kaarten inclusief enveloppen?

De kaarten worden geleverd met bijpassende witte zelfklevende enveloppen.

TOP




Kan ik extra inlegvellen bij mijn kaarten bestellen?

Bij sommige kaarten zijn de inlegvellen standaard al ingebrepen. U vindt dit terug bij de omschrijving van de kaart.
Extra inlegvellen kunnen afzonderlijk besteld worden aan € 0,10 per stuk.

TOP




Hoe groot is mijn bijdrage aan Artsen Zonder Grenzen?

Per verkochte kaart of kalender wordt € 0,20 overgemaakt aan Artsen Zonder Grenzen.

TOP




Waar staat het logo van Artsen Zonder Grenzen op de kaart ?

Het logo van Artsen Zonder Grenzen bevindt zich op de achterkant van de kaart of op het inlegvel.

TOP




Kan ik een fiscaal attest krijgen voor mijn steun aan het goede doel?

Nee, u kunt geen aanspraak maken op een fiscaal attest. Een fiscaal attest wordt enkel uitgereikt bij giften, niet in geval van een aankoop ten voordele van het goede doel.

TOP




Is de prijs van de bedrukking bij de kaarten inbegrepen?

Nee, de prijzen van de kaarten zijn inclusief enveloppen, exclusief BTW en exclusief drukwerk. Onder het luik 'drukwerk' vindt u de tarieven voor de bedrukking.

TOP




Is het mogelijk om online een vrijblijvende offerte aan te vragen?

U kunt eenvoudig online een offerte aanvragen in slechts enkele muisklikken:

1. Ga naar het overzicht van de kerstkaarten of kalenders en selecteer het artikel van uw keuze.
2. Bij het gekozen artikel geeft u het gewenste aantal in en klikt u op "vraag offerte". U doorloopt de diverse stappen.
3. U ontvangt uw offerte per mail. Uw aanvraag wordt automatisch bewaard.
4. Door in de ontvangen mail op "bestellen" te klikken, kunt u uw bestelling afronden. Wanneer u zich ingelogd heeft, kunt u bij een volgend bezoek uw offerte makkelijk terug oproepen en de bestelling afronden.

TOP




Kan ik een brochure per post aanvragen?

Ja, u kunt via het hoofdmenu 'aanvragen' een brochure per post ontvangen.

TOP




Zijn de enveloppen bij de kalenders inbegrepen?

Nee, de prijzen van de kalenders zijn exclusief enveloppen, exclusief drukwerk en exclusief BTW. U kunt bijpassende witte enveloppen verkrijgen tegen een meerprijs van € 0,20 per stuk.

TOP




Is de prijs van de bedrukking bij de kalender inbegrepen?

Nee, de prijzen van de kalenders zijn exclusief drukwerk, exclusief enveloppen en exclusief BTW. De prijzen van het drukwerk vindt u terug onder het luik 'drukwerk' in de FAQs.

TOP




Wat is de minimale bestelhoeveelheid voor kalenders?

De minimale bestelhoeveelheid bedraagt 100 stuks per artikelnummer.

TOP




Wat houdt de speciale actie precies in?

Bestel voor 23/10/2017 en ontvang tot 10% korting!

  • 5% vroegbestelkorting (voor 23/10/2017):
    Voor kaarten en kalenders met bedrukking geldt de korting enkel als de definitieve 'goed voor druk' voor 06/11/2017 wordt toegekend. De korting geldt op de prijs van de kaarten en kalenders, exclusief eventueel drukwerk en portkosten. De actie is niet geldig voor e-cards.
  • 5% getrouwheidskorting indien u in 2015 of 2016 kerstkaarten of kalenders bij Buromac heeft besteld. Deze actie is niet geldig voor e-cards.

TOP




Hoe groot is mijn bijdrage aan Artsen Zonder Grenzen?

Per verkochte kaart of kalender wordt € 0,20 overgemaakt aan Artsen Zonder Grenzen.

TOP




Kan ik een eigen tekst invoeren?

Ja, u kunt uw eigen tekst online ingeven wanneer u kiest voor een bedrukking met eigen tekst.

TOP




Kan ik mijn bedrijfsgegevens aan de gekozen standaardtekst toevoegen?

Ja, u kunt uw bedrijfsgegevens (maximum 3 regels) toevoegen zonder supplement. U kunt ook uw logo toevoegen (mits supplement, zie prijzen drukwerk).

TOP




Kan ik handtekeningen laten drukken?

Dit is mogelijk. U kunt de handtekeningen per mail sturen naar azg@buromac.be in een pdf, jpeg of tif formaat in hoge resolutie. U kunt ze ook opladen via de site wanneer u uw bestelling online plaatst.

TOP




Kan ik een eigen lettertype aanleveren?

Ja, u kunt een lettertype kiezen uit de zes standaard lettertypes of uw eigen lettertype doorsturen.

TOP




Wat is een PMS-kleur?

PMS betekent Pantone Matching System en is een universeel systeem om kleuren te benoemen. U kunt uw reclamebureau om de PMS-kleur(en) van uw logo vragen.

TOP




Kan ik mijn eigen drukkleur(en) kiezen?

Ja, wij bieden 6 standaardkleuren aan op onze website, maar u kunt eveneens een of meerdere eigen PMS-kleur(en) doorgeven.

TOP




Wat bedoelen jullie met 'een andere kleur' bij de drukkleuren?

Een andere kleur is elke andere kleur behalve zwart. Dat kan een van de standaardkleuren zijn of een eigen aangeleverde PMS-kleur.

TOP




Hoe bereken ik het aantal drukkleuren?

Kleur tekst + aantal kleuren logo = aantal drukkleuren

Voorbeeld:

  • tekst in het zwart + logo in het blauw = 2 kleuren
  • tekst in het zwart + logo in blauw en groen = 3 kleuren
  • tekst in het rood + logo in blauw, groen en zwart = 4 kleuren

TOP




Wat is de beste manier om mijn logo aan te leveren?

U kunt uw logo opladen op deze site of aan ons doormailen op azg@buromac.be.

  • Voor drukwerk in zwart of 4-kleuren: jpeg of tif, min. 300 dpi op ware grootte of een pdf in hoge resolutie. 
  • Voor drukwerk in 1, 2 of 3 kleuren: EPS Illustrator, gevectoriseerd of een pdf in hoge resolutie in de juiste pms- kleuren. 
  • Gebruikte lettertypes kunt u meesturen (versie Mac OSX). 
  • Logo’s in RGB en/of lage resolutie kunnen wij niet verwerken.

TOP




Kan ik mijn bedrijfsnaam en/of logo in folie laten drukken?

Dat is mogelijk. U kunt uw bedrijfsnaam en/of logo in folie laten drukken op de kerstkaart of kalender. U heeft de keuze uit glanzende of matte goud- of zilverfolie. Vraag uw prijs aan via azg@buromac.be.

TOP




Wat zijn de prijzen van het drukwerk?

De prijzen voor het drukwerk vindt u terug in onderstaande tabel:

 

 

zwart

andere kleur

2 kleuren

3 kleuren

4 kleuren

Standaardtekst
(incl. uw bedrijfsnaam - max. 3 regels)

€ 65

€ 85

-

-

-

Eigen tekst

€ 80

€ 100

€ 150

-

-

Enkel logo of handtekeningen   

€ 95

€ 115

€ 175

€ 235

€ 235

Standaardtekst + logo of handtekeningen
(incl. uw bedrijfsnaam - max. 3 regels)

€ 95

€ 115

€ 175

€ 235

€ 235

Eigen tekst + logo

€ 110

€ 130

€190

€ 250

€ 250

Er wordt € 25 per formaatwissel aangerekend (dezelfde tekst laten drukken op kaarten met een verschillend formaat).

TOP




Wat betekent toeslag formaatwissel?

U betaalt een toeslag van € 25 indien u kaarten van verschillende formaten met dezelfde tekst laat bedrukken.

TOP




Wanneer krijg ik mijn drukproef?

Nadat wij uw bestelling ontvangen hebben, ontvangt u binnen enkele werkdagen uw drukproef. Hierop kunt u nog kleine correcties aanbrengen. Lees de drukproef goed na op spelfouten vooraleer u uw akkoord aan ons doorgeeft. U bent verantwoordelijk voor de uiteindelijke goedkeuring van uw drukproef.

TOP




Wat is de leveringstermijn?

  • Voor kaarten zonder bedrukking: maximum 3 werkdagen.
  • Voor standaard kaarten met bedrukking: maximum 10 werkdagen na goedkeuring van de drukproef.
  • Voor kaarten op maat en kalenders: maximum 15 werkdagen na "goed voor druk".

 

TOP




Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij werken met een gespecialiseerde transporteur DPD. Voor dringende leveringen kan er beroep gedaan worden op een koerierdienst (mits meerprijs).

TOP




Hoeveel port moet ik betalen?

De portkosten voor een normale levering bedragen € 6. Voor bestellingen vanaf € 125 nettowaarde is de verzending gratis.
Expresszendingen zijn mogelijk mits supplement.

TOP




Wat moet ik doen bij een klacht?

Eventuele klachten moeten binnen de 8 dagen na levering schriftelijk aan ons worden doorgegeven.

TOP




Kan ik mijn kaarten retour sturen?

Retours ouder dan 15 dagen worden niet meer gecrediteerd. Bedrukte kaarten en kalenders kunnen niet worden teruggenomen of gecrediteerd. De uiterste retourdatum is 31 december 2017.

TOP




Hoe kan ik betalen?

U kunt op verschillende manieren betalen:

  • Voorafbetaling via overschrijving
  • Kredietkaart (enkel mogelijk online)
  • Tegen rembours 
  • 30 dagen na factuurdatum

Facturen worden verstuurd in de loop van de eerste week van de maand die volgt op de levering van de goederen.

TOP




Kan ik veilig online betalen?

Ja, u kunt veilig online betalen met uw kredietkaart (Visa en Mastercard) of via overschrijving. Wij werken hiervoor samen met DocData, die garant staat voor veilig online betaalverkeer.

TOP




Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?

Nee, bij uw bestelling zit een zendnota. De factuur wordt verstuurd in de loop van de eerste week van de maand die volgt op de levering van de goederen.

TOP




Hoe kan ik een e-card bestellen?

Klik op de kaart van uw keuze en daarna op 'bestelformulier downloaden'.
U kan dit bestelformulier digitaal invullen en naar ons doorsturen op azg@buromac.be.
Vergeet niet om ook uw firmalogo mee te sturen.

TOP




Hoe wordt een e-card verstuurd?

Nadat uw persoonlijke e-card aangemaakt is, ontvangt u van ons een link en een beeld van de kaart met deze link achter. Deze link kan u vrij gebruiken om via uw eigen emailsysteem de wensen te versturen. Een e-card mag maximaal naar 1000 verschillende contacten verstuurd worden. Indien u de e-card naar meer adressen wenst te sturen,  gelieve ons te contacteren.

TOP




Hoe wordt de prijs van een e-card bepaald?

De basisprijs voor een e-card is 450€.
Indien u de aankoop van een e-card combineert met de aankoop van papieren wenskaarten, gelden volgende tarieven:

  • 250 – 499 wenskaarten: kostprijs e-card = 400€
  • 500 – 999 wenskaarten: kostprijs e-card = 300€
  • > 1000 ex: kostprijs e-card = 200€

TOP




Hoe wordt een e-card gepersonaliseerd?

De animatie van de gekozen e-card zal identiek zijn aan het voorbeeld op de website. Uw firmalogo en eigen tekst verschijnt op het einde van de e-card, op het beeld waarop de animatie eindigt. Wij sturen u steeds vooraf een voorbeeld van dit eindbeeld ter goedkeuring vooraleer de e-card wordt afgewerkt.

TOP




Zijn de e-cards leesbaar op mobiele toestellen?

Ja, dankzij de vernieuwde technologie kunnen de e-cards nu ook perfect afgespeeld worden op tablet en smartphone. 

TOP




Kan ik ook een e-card op maat bestellen?

Ja, dit kan. Naast de standaard e-cards die u op onze website terugvindt, kunnen wij ook een volledig gepersonaliseerde e-card voor u opmaken.
Contacteer ons op azg@buromac.be voor meer informatie en een prijsofferte.

TOP




Moet ik iets betalen wanneer ik mijn e-card annuleer?

Ja, de annuleringskost na opmaak van de proef (statische proef van het eindbeeld van uw e-card) voor uw e-card bedraagt 25 €.

TOP




Wat zijn kerstkaarten op maat?

Kerstkaarten op maat zijn kaarten waarbij u één of meerdere foto's van uw firma, team of product laat drukken op de voorzijde van uw kaart.
Op deze manier krijgt u een heel persoonlijke, unieke en bedrijfsgerichte kaart, voor u op maat gemaakt!

Wij bieden een aantal blanco basismodellen waaruit u kunt kiezen. Deze voorziet u van uw eigen foto en slogan.De slogan kunt u eventueel in zilver- of goudfolie laten opdrukken (gratis vanaf 500 kaarten, meerprijs € 0,30 per stuk voor bestellingen van minder dan 500 kaarten).

De binnenzijde van de kaart (met uitzondering van model 821.310) dient eveneens bedrukt te worden, de tarieven hiervoor vindt u bij het luik 'drukwerk'.

Wenst u een ander formaat of een speciale afwerking? Wenst u een eigen project uit te werken? Wij helpen u graag verder op azg@buromac.be.


 

TOP




Hoe kan ik kerstkaarten op maat bestellen?

Deze kunt u bestellen via het digitaal bestelformulier dat u vindt op de pagina 'op maat' op deze website. Daar kiest u het basismodel en geeft u alle informatie door voor de opmaak van uw unieke kaart.
Samen met het bestelformulier, stuurt u ons ook de foto(s) door die u wenst te laten drukken op de voorzijde. Wij werken de kerstkaart voor u uit en sturen u een digitale proef met alle gewenste elementen.

TOP




Worden de kaarten op maat met enveloppen geleverd?

Ja, deze kaarten worden standaard met een witte zelfklevende envelop geleverd.

TOP




Is er een minimale bestelhoeveelheid voor kerstkaarten op maat?

Een unieke kaart met uw persoonlijke foto en slogan is al mogelijk vanaf 100 stuks.

TOP




Wordt de binnenzijde van mijn kaart ook bedrukt?

Ja, kaarten op maat zijn enkel verkrijgbaar met bedrukking van een persoonlijke tekst en/of uw logo aan de binnenzijde van de kaart.
Deze bedrukking is niet inbegrepen in de kaartprijs. De prijs van drukwerk is afhankelijk van de gekozen tekst en het aantal drukkleuren.

Zie ook onderstaand overzicht :

 

zwart

andere kleur

2 kleuren

3 kleuren

4 kleuren

Standaardtekst
(incl. uw bedrijfsnaam - max. 3 regels)

€ 65

€ 85

-

-

-

Eigen tekst

€ 80

€ 100

€ 150

-

-

Enkel logo   

€ 95

€ 115

€ 175

€ 235

€ 235

Standaardtekst + logo
(incl. uw bedrijfsnaam - max. 3 regels)

€ 95

€ 115

€ 175

€ 235

€ 235

Eigen tekst + logo

€ 110

€ 130

€190

€ 250

€ 250

TOP




Wat zijn kalenders op maat?

Dit zijn kalenders waarbij u op elk maandblad een eigen foto of beeld laat opdrukken. Ook de coverpagina kunt u zelf ontwerpen. Het kalendarium is een vast element en vermeldt naar keuze een overzicht van drie maanden (model 84.303) of de huidige maand met een memoveld (model 84.301).

TOP




Wat is de minimale bestelhoeveelheid voor een bureaukalender op maat?

Een eigen kalender kan gemaakt worden vanaf 100 exemplaren.

TOP




Hoe kan ik een bureaukalender op maat bestellen?

Deze kunt u bestellen via het digitaal bestelformulier dat u vindt op de pagina "op maat".
U levert 13 foto’s aan die verwerkt worden in de kalenderbladen en op het coverblad. Daarnaast levert u ons ook uw logo en/of de tekst die u op de kalendersteun wenst te laten drukken.
Dit alles stuurt u - samen met het bestelformulier -  aan azg@buromac.be.

TOP




Is de bedrukking van de kalendersteun ook inbegrepen in de prijs?

Nee, deze bedrukking is niet inbegrepen in de kalenderprijs. De prijs van het drukwerk hangt af van uw keuze:

 

zwart

andere kleur

2 kleuren

3 kleuren

4 kleuren

Eigen tekst

€ 80

€ 100

€ 150

-

-

Enkel logo   

€ 95

€ 115

€ 175

€ 235

€ 235

Eigen tekst + logo

€ 110

€ 130

€ 190

€ 250

€ 250

 Kalenders op maat kunnen niet met blanco kalendersteun besteld worden.

TOP